Ramo - 39.Bölüm (Gâip)

10 Pri 2021
2 143 068 Shikime

Ayrıcalıklardan yararlanmak için Ramo kanalına katılın: bit.ly/34eUNwx
Şerif’in tuzağına düşen Ramo, gizemli bir şekilde ortadan kaybolur. Hasan, bu durumu Sibel ve ailesiyle paylaşır. Bütün aile Ramo’ya ne olduğunu merak eder.
Sibel hemen onu bulmak için harekete geçerken Hasan da Doğu’yu bulmaya çalışır. Ancak Silahtar tarafından yakalanan Doğu ölümle burun buruna gelir. Kaptan, Ramo’nun cezalandırılması için korkunç bir istekte bulunur. Ramo’yu bulmak için harekete geçmek üzere olan Hasan ve ailesi çok büyük bi tehlike altındadırlar. Sibel ise Ramo’yu bulmak için karşısına dikildiği Mazhar’ın kendisine verdiği cevapla alt üst olur.
Bu sırada Ramo ise hayatının en büyük sınavlarından biriyle karşı karşıyadır. Şerif, onun canını yakmak için türlü türlü yollar dener. Ramo’nun dayanma gücünü sınar. Sibel, Ramo’yu bulabilmek için elindeki tüm kozları kullanır ama hiç ihtimal vermediği bir sonuçla karşılaşır. Hasan, sonunda Ramo’nun izini bulmayı başarır. Hep birlikte harekete geçerler. Ama Şerif de onları beklemektedir.
Ramo Resmi Hesapları:
instagram.com/ramo_dizisi/
twitter.com/ramodizisi
facebook.com/ramodizisi
Ramo ALgones Kanalına Abone Ol → bit.ly/37j0746
#Ramo #MuratYıldırım #EsraBilgiç #BKM #ShowTV #Dizi #RamBel

Komente
  • RAMO KARL LAR CELLAT GERECEK HAYAT ADANA HER MAHALLE BIR RAMOSU VAR BUNLAR HEPSI GERECRK DE ADANA OLYUR

    Berat YildizBerat Yildiz13 orë më parë
  • Ben bu ramonun annesini bir türlü sevemedim yaaa Noldu merak mı ettinn ???☺️ Etme o zaman Kusura bakma 😂😂😂😂 seni buraya kadar yordukk ama E gelme artikkk Gelmeseydin arkadaşım zorla mı getirdik 🤭🤭🤭🤭😅

    Şakir canŞakir canDitë më parë
  • Doğunun heykeline beton yetmezzz

    Serhat AksoySerhat AksoyDitë më parë
  • 1:12:47 Pablo Escobar ??

    el cafcafel cafcaf3 ditë më parë
  • Ne boş dizi

    Army blink StayArmy blink Stay3 ditë më parë
  • Ne boş dizi

    Army blink StayArmy blink Stay3 ditë më parë
  • 😓

    Özlem nur 2Özlem nur 23 ditë më parë
  • uf

    Özlem nur 2Özlem nur 23 ditë më parë
  • Yuh be tamam reklam olur da bu kadar da olmaz.bu reklamlar yuzunden you tube den bir sey izlemek istemiyorum artik

    özgür turalözgür tural6 ditë më parë
  • 4-5gunde diziyi yeniden baştan sona izledim

    Edanur TekeliEdanur Tekeli6 ditë më parë
  • Arabaynan❤😅🤣

    Fatma PolatFatma Polat6 ditë më parë
  • Mavyanin ailesi olmak böyle birsey mis. Çok para çok gözyaşı

    bläck svanbläck svan7 ditë më parë
  • Murat abi seni izlemek ayrı bir keyif. Rolünü oynamıyor yaşıyorsun resmen. İmane yengemle mutluluklar dilerim. ❤️

    UwUUwU9 ditë më parë
  • 1:16 gevşek ağızlı Hasan

    KuzeyKuzey10 ditë më parë
  • Ağlayarak izleyenler var biliyorum

    ATALAY AYDINATALAY AYDIN11 ditë më parë
  • bu sibel cok iyi oyuncu hep iyi rol oyniyo iyi bir es iyi bir dost ertugrulda da iyi di

    Rozivoy TashtanovRozivoy Tashtanov12 ditë më parë
  • Escobar ve el chapo İlgisinizi cekiyorsa mafya tanrısı MALVERDE yi arastirmanizi tavsiye ederim.ilginc biyografi.

    enteresan video avcısıenteresan video avcısı13 ditë më parë
  • sizce yeniden başlama ihtimali 100-de kaç

    Ramo SibelRamo Sibel13 ditë më parë
  • 01:01:40 aglayanlar burdami

    Ramo SibelRamo Sibel13 ditë më parë
  • Bu mütişşşş bi bölüm keşki final olmasaydı

    Zulfi HuseyinovZulfi Huseyinov13 ditë më parë
  • Sibele yazik be, daha ne kadar Ramonun ölümünə ağlayacak

    Eat with NaykaEat with Nayka14 ditë më parë
  • Bu bolum cok sacma

    Abdusalam GuseinovAbdusalam Guseinov15 ditë më parë
  • 1:40:55 en iyi repliklerden biridir bu dizi bitmemeliydi 😥🥺

    Güneş boysanGüneş boysan15 ditë më parë
  • 1:05:05 efsane

    Gasan IskenderovGasan Iskenderov16 ditë më parë
  • Doğudan ard arda kral haraketler ❤️❤️

    Togrul YaqubluTogrul Yaqublu16 ditë më parë
  • Ulan normalde 2 saatte izler geçerim final bölümüne geçmemek için 1 haftada 15 dk izledim

    Mert DinlerMert Dinler16 ditë më parë
  • Bu mu gerçek hikaye, bu kadar insan nerde ölmüş

    metin çiçekmetin çiçek17 ditë më parë
  • Doğu çok iyi oynuyor ramonun sağ kolu 😎Efsane

    Şükrü YılmazŞükrü Yılmaz18 ditë më parë
  • siz ne demek istertiniz yorumlara yazın olur mu

    Serhat ŞahinSerhat Şahin18 ditë më parë
  • ben bu ramoyu çok sevdim yani hiç final olmasını istemestim

    Serhat ŞahinSerhat Şahin18 ditë më parë
  • Ramo

    Yunus Emre SayYunus Emre Say18 ditë më parë
  • Kurtlar vadisinden sonra,Bele bir dizi bir daha gelmez Senaryosu Kadrosu aksionu oyuncular möhtesemdir Yek Bir Dizi

    Azerbaycan AzerbaycanliyamAzerbaycan Azerbaycanliyam18 ditë më parë
  • Chahine 😪😪😪😪

    Aida SsineAida Ssine19 ditë më parë
  • Lan korkut nerden tanıyor büyük patronları

    Zeynep SengulZeynep Sengul20 ditë më parë
    • Tanidigini nerden cikartin ?

      Rojda SafakRojda Safak11 ditë më parë
  • Korkut: Yolun ortasında onları nasıl indireceksiz? Doğu: arabaynan😂 1:41:12 Bana bi şeyleri hatırlatdı

    Action azAction az20 ditë më parë
  • Ramo

    Yunus Emre SayYunus Emre Say21 ditë më parë
  • böle güzel dizilere final veriyosunuz aşk dizileri çıkaryosunuz nasıl bı adalettir bu ya

    Egemen levisEgemen levis21 ditë më parë
  • Vay be sende mi gidiyorsun ramoo..

    Mine KartalMine Kartal22 ditë më parë
  • Ulan Dogu , helal sana cok delikanli adammissin. Kral adammissin.

    the seytan 666the seytan 66622 ditë më parë
  • 1987 Dogan görünümlü Sahin, daire ile takas edilir.

    the seytan 666the seytan 66622 ditë më parë
  • Mücahit

    Mücahit ÇetinMücahit Çetin22 ditë më parë
  • Final olmasaydı iyi olurdu

    Yılmaz GençYılmaz Genç22 ditë më parë
  • Ahh bee harcanan Dizim kıydılar sana ahh bee :(

    Raigulya DDDRaigulya DDD22 ditë më parë
  • Ramo bitdi,Corona hele davam eliyir))))

    Mmm GfMmm Gf22 ditë më parë
  • tüm bu olayların bozun necoyu dövmesiyle başlaması aahhahhahshah

    bubblesza •bubblesza •22 ditë më parë
  • Vallahi Afetele berabar agliyanlar oldumu vallahi ben agladim

    Shaira RaximovaShaira Raximova22 ditë më parë
  • Ban anlamadim arkadaşlar nedan final yapdiya bu dizi?

    Юлдуз АтажановаЮлдуз Атажанова23 ditë më parë
  • Onlarca kisi öluyor yuzlerce mermi sıkılmis bi tane polis gelip hayirdir demiyor. Sizler genclere Adam öldurmeyi kolay gostermeyi amacliyorsunuz.5 krs etmez sacma sapan basit bi dizi

    Murat KaratasMurat Karatas23 ditë më parë
  • Süper bir bölümdü.

    Yemek,recYemek,rec23 ditë më parë
  • yarım saatte bitirdim süper :))

    Nuri TutukogluNuri Tutukoglu23 ditë më parë
  • allah için reklam başı ne kadar para alıyorsunuz

    Badel KarabıyıkBadel Karabıyık23 ditë më parë
  • ILK BOLUMDEN BERI IZLEYEN KAC KISIYIZ

    BKMBKM23 ditë më parë
  • SIMDI HER CUMA NE IZLIYCEZ

    BKMBKM23 ditë më parë
  • Doğunun sahnesi acaip saçmaydı

    Muhammed Emin DurmuşMuhammed Emin Durmuş23 ditë më parë
  • Nolar final olmasın

    Xalid ElekberovXalid Elekberov23 ditë më parë
    • Olub artık ay qardaş

      Murad SarıyevMurad Sarıyev23 ditë më parë
  • 26:26 🤫🤫🤫

    Myratly YolMyratly Yol23 ditë më parë
  • Neden final oldu

    Myratly YolMyratly Yol23 ditë më parë
  • 🤣🤣🤣🤣😂

    Ахмаджон ХоликовАхмаджон Холиков24 ditë më parë
  • Bu arabanın başına bişey geleceği belliydi mk

    AstekAstek24 ditë më parë
  • Doğü ölmedımı

    Oybek KurbanovOybek Kurbanov24 ditë më parë
  • Ulan şu hasanın iki oğlu şahin ve doğanın anası nerde. Oğlu öldü kadın ortada yok aklıma takılıyor uykum kaçıyor 😂

    Harika DoğanHarika Doğan24 ditë më parë
  • Allah sizin taaaaaaaa ,,,,,.... versin en güzel diziye final yaptırdınız amg

    İBRahim ErgünİBRahim Ergün24 ditë më parë
    • Aynen

      Murad SarıyevMurad Sarıyev23 ditë më parë
  • Ramo covid mi olmus ya da senarist 😅

    Eric OztEric Ozt24 ditë më parë
  • Ay çok üzüldüm yaaa😔

    Sevda GolerSevda Goler24 ditë më parë
  • Son bölümü izleyemiyorum neden???

    Asli TomaAsli Toma24 ditë më parë
  • Güzel ekibim benim. Yolunuz açık olsun❤️ bu hem oyunculara geçerli hemde kamera arkasındakilerine geçerli

    ÇeylinÇeylin24 ditë më parë
  • Ağlamaktan gözlerim şişti.

    Eylül DagliEylül Dagli24 ditë më parë
  • 40. Bölüm nete düşmedimi?

    Emine KaraEmine Kara24 ditë më parë
    • Hayır daha değil

      ÇeylinÇeylin24 ditë më parë
  • Afet çok iyi bir oyuncu gerçekten

    Mithat YıldızMithat Yıldız24 ditë më parë
  • Bitmemeliydi bir mucize olsun devam etsin olmazmı

    Baran TanBaran Tan24 ditë më parë
  • Niye bittiki

    Samet BalabanSamet Balaban24 ditë më parë
  • Ciğerimi söktün be Şahinim

    Nigar JafarovaNigar Jafarova24 ditë më parë
  • Final bölümünü neden Sadece katıl üylerine özel yaptınız?

    ŞevvalŞevval24 ditë më parë
  • Yonetmen cok yogun heralde dogu 2 bomba atar sonra taramalıyla kör noktadan yaylım ateşi acar ve baskını puskurtur olmalıydı elini kollunu sallayarak 20 adamı vurur gecer değil yani mantık ve teknik lütfen

    Onur yasarOnur yasar24 ditë më parë
  • Silahların mermileri bitti sürgü yukarda kalmadı ah be yönetmen 😂😂😂

    Onur yasarOnur yasar24 ditë më parë
  • Ya dizide bile iyiler kazanmiyo....Dünya kötülerin dünyasi

    Iyi SeyirlerIyi Seyirler24 ditë më parë
  • Ramo yu sana eksik anlatmışlar Hacı dayı 😂😂😂😂ulan Doğu 😂

    Alihan BaşerAlihan Başer24 ditë më parë
  • lütfen sezon olmasin en sevdim filimdi 😔

    Taner DoğanTaner Doğan24 ditë më parë
  • Arabanın kapısı açık doğu ölmemiş demek 💪🏻

    ruzaliev officialruzaliev official24 ditë më parë
  • Final bölümünü izlemek için katıl şartı koymak nasıl bir mallık admin?

    Kerim KerimKerim Kerim24 ditë më parë
  • Ramo biti

    Bulent BozkurtBulent Bozkurt24 ditë më parë
    • 😡

      Bulent BozkurtBulent Bozkurt24 ditë më parë
  • Ramo yeni bölümü yüklermisiniz

    AlimeAlime24 ditë më parë
  • heyif Doğandan😕

    Kenan OguzluKenan Oguzlu24 ditë më parë
  • Ptpewtlrr9e9ee9tğw

    Canip MenteşeCanip Menteşe24 ditë më parë
  • 1:57 bari bir kere Ramo şu arabanın üstünü açıp gözlüğünü takip gezeydi😐

    Hüseyin ŞenHüseyin Şen24 ditë më parë
  • ramo bitmemelıydi

    HastaggHastagg24 ditë më parë
  • Ramo keşke bitmeseydi

    X EX E24 ditë më parë
  • 40 bölüm nerde?

    Ayli AliyevaAyli Aliyeva24 ditë më parë
  • İngilizce altyazılı tüm Ramo dizilerini nerede izleyebileceğimi bilen var mı lütfen?

    Dina HinarDina Hinar24 ditë më parë
  • lütfen, youtube'daki tüm ramo dizilerine İngilizce altyazı ekleyin, böylece dünyanın her yerinden izleyip anlayabiliriz. teşekkür ederim

    Dina HinarDina Hinar24 ditë më parë
  • Olmedi, araba patlarken kapi acikti, yani cikti arabadan

    Daniel LakatosDaniel Lakatos25 ditë më parë
  • Doğu öldumu

    Saidjon AxmadjonovSaidjon Axmadjonov25 ditë më parë
  • 1:06:38 deki müzik ne bilen var mı

    REEREE25 ditë më parë
  • Adam ağacın yanında yani taş gelse bile deyer ama hiç bi şey değmiyor acayip 😯😯

    Osmanlı TarihiOsmanlı Tarihi25 ditë më parë
  • Cok gozel

    Serxan MuxtarliSerxan Muxtarli25 ditë më parë
  • Sahinin Olmegi hec Dizide bilinmedi Sanki hec kim.olmemiw gibi

    Elmir ismayilovElmir ismayilov25 ditë më parë
  • Saçma sapan diziler arka sokaklar yasak elma arıza kardeşlerim bu dizilerin kalkması gerekirken ramo yu final yapmanız çok saçma çok sevilen kaliteli dizi lütfen final yapmayın

    Serap ParaSerap Para25 ditë më parë
  • Urdu dubbed plz🇵🇰

    Abdul hafeez Abdul hafeezAbdul hafeez Abdul hafeez25 ditë më parë
  • Lütfennnnn

    Masallah BekarMasallah Bekar25 ditë më parë
  • Bişey sorucam şerifin dinlediği şarkının adını bilen var mı?

    Masallah BekarMasallah Bekar25 ditë më parë
ALgones